Siatkówka, senior night, homecoming

 Siatkówka

Treningi siatki zaczęły się jeszcze przed rozpoczęciem szkoły. Od poniedziałku do piątku codziennie dwie godziny, czasami trochę dłużej. Jak napisałam w poprzednim wpisie byłam w Varsity, więc mieliśmy naprawdę dużo meczów i turniejów. Sporo wygrałyśmy ale były też porażki. Mimo wszystko bardzo fajnie spędzało mi się czas z drużyną. Nie miałam dużo wolnego czasu, bo codziennie po szkole były treningi albo zawody. A w weekendy czasami turnieje. Często omijaliśmy sporo lekcji przez mecze, niektóre odbywały się w szkołach oddalonych o 3-4 godziny drogi. Czasami po treningach miałyśmy team dinner, czyli kolacje drużynowe, przed naszym ostatnim mecze, miałyśmy nawet drużynowe śniadanie. W USA sport jest bardzo ważną częścią szkoły, więc zajmuje naprawdę dużo czasu. Siatkówka na pewno pozostawi mi miłe wspomnienia. 


Senior night

Zwykle przed ostatnim meczem w szkole jest wydarzenie nazywane senior night. Chodzi w nim o to aby podziękować seniors za granie w dany sport dla szkoły, często są to osoby które grały w niego przez 4 lata, czyli całe liceum albo nawet dłużej. Przed meczem wszyscy seniors są wyczytywani razem z faktami o nich i podziękowaniami dla rodziców, trenerów, itd. Później wszyscy razem z rodzinami wychodzą na środek boiska i dostają różne prezenty, kwiaty, słodycze. Dzięki temu, że jestem jedną z seniors mogłam w tym uczestniczyć. Bardzo fajne i miłe wydarzenie. Oczywiście po tym grałyśmy w większym stresie niż zwykle, bo bardzo chciałyśmy wygrać. Na szczęście udało się!


Homecomig

Homecoming, głównie kojarzy się z tańcem, balem. Zwykle jest to cały tydzień, w którym chodzi o uczczenie ducha szkoły i umocnienie go. Cały tydzień klasy konkurują ze sobą. 

My ozdabialiśmy ściany i budowaliśmy platformę na mini paradę. Codziennie ubieraliśmy się zgodnie z wyznaczonym tematem. Mieliśmy różnie konkurencje, chłopaki grali w siatkówkę (dziewczyny były trenerkami), dziewczyny grały w powder puff, czyli łagodną wersję footballu (chłopaki byli trenerami). Po całym tygodniu konkurencji seniors, czyli moja klasa wygrali. :)

Moim ulubionym wydarzeniem był chyba powder puff. Chłopaki z naszej klasy naprawdę chcieli żebyśmy wygrały. Organizowali nam treningi i pokazywali strategie. Mecz grałyśmy z juniors i wygrałyśmy! 

W piątek w połowie meczu footballu odbyła się koronacja na króla i królową. Wcześniej wytypowani byli książęta i księżniczki (wszyscy exchange students i oprócz tego wybrane osoby). Wjechaliśmy, ubrani w nasze stroje na bal, na platformach wcześniej zbudowanych przez nasze klasy na bieżnię przed trybunami. Ludzie robili zdjęcia, my rzucaliśmy dzieciom cukierki i odbyła się koronacja. 

Sam taniec był w sobotę. Około tydzień przed zaprosił mnie jeden chłopak i oczywiście zgodziłam się. Około trzy godziny przed balem spotkaliśmy się całą grupą znajomych w parku i zrobiliśmy zdjęcia. Później pojechaliśmy na kolację. Zwykle jedzie się do jakiejś bardziej eleganckiej restauracji, ale my chcieliśmy być oryginalni dlatego kupiliśmy jedzenie w Panda Express na wynos i pojechaliśmy na plażę, żeby zjeść w truckach. Sam taniec nie trwał za długo bo tylko 1.5 godziny i był tylko jeden wolny taniec. Generalnie to cały czas tańczyłyśmy i wygłupiałyśmy się. Po tańcu całą grupą pojechaliśmy nad rzekę i w galowych strojach wskoczyliśmy do wody. Myślałam że zamarzniemy, ale później wskoczyliśmy do aut z ogrzewaniem ustawionym, na max. Około dwunastej w nocy wróciłam do domu. 

Przed meczami w szkole zawsze ładnie ubrane do szkoły

Mecz siatkówki podczas senior night

Z host rodzinką podczas senior night

Na każdy mecz siatkówki jechaliśmy żółtymi autobusami

Mecz footballu

Powder puff drużyna+trenerzy 
                             
Adam Sandler Day z Cloee

Księżniczki

Koronacja

Homecoming

Zwycięska klasa 





Komentarze

Popularne posty